Στις αρχές της δεκαετίας του ’90, η υπερβολή και η εκκεντρικότητα άρχιζαν να δίνουν τη θέση τους στην προσωπική έκφραση, αφού πολλά ζευγάρια είχαν τη δυνατότητα να ανακουφίσουν τους γονείς τους από τις οικονομικές ευθύνες του γάμου τους.
Τα νυφικά άρχισαν να αναδεικνύουν τη φιγούρα του σώματος και όχι να αντικατοπτρίζουν την οικονομική χλιδή.
Τώρα οι νύφες επιλέγουν το νυφικό τους σύμφωνα με την προσωπικότητά τους και όχι για να δείξουν την οικονομική τους κατάσταση.Επιπλέον, τα νυφικά γίνονται λιγότερο φανταχτερά και φιγουράτα και οι ουρές περιορίζονται.
Έτσι το κόστος πολλών νυφικών μειώνεται.
Αποχρώσεις όπως το ιβουάρ, το ροζ, ακόμα και το σιελ σπάνε το φράγμα του καθιερωμένου, ως τότε, λευκού.
Η συντακτική ομάδα του teleiosgamos.gr