Running of the brides - pair of white low-top shoes

Running of the Brides – Μοναδικό φαινόμενο;

Θα έχετε ακούσει, ίσως, ότι στις ΗΠΑ, στα γνωστά πολυκαταστήματα Filene’s Basement, πολλά χρόνια τώρα (από το 1947) πραγματοποιείται σε ετήσια βάση ένα ολοήμερο event. Σε αυτό εκατοντάδες μέλλουσες νύφες ποδοπατούνται για να προλάβουν το νυφικό των ονείρων τους, σχεδιασμένο από γνωστούς σχεδιαστές, σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή (από 249 μέχρι 699 δολάρια).
Το event «Running of the Brides®» πραγματοποιείται κατ’ εξαίρεση 2 φορές τον χρόνο  στη Βοστόνη (αντί για μία), απ’ όπου και το video που ακολουθεί.

Τι συμβαίνει στο Running of the Brides

Οι μέλλουσες νύφες, δημιουργούν ομάδες με τις φίλες τους και τις μαμάδες τους, καταστρώνουν σχέδιο δράσης, ετοιμάζουν πλακάτ από χαρτόνι όπου γράφουν το νούμερό τους. Φορούν όμοια ρούχα ή βρίσκουν άλλους έξυπνους τρόπους για εύκολο εντοπισμό των ατόμων της ίδιας ομάδας. Και, φυσικά, περιμένουν από το προηγούμενο βράδυ έξω από το κατάστημα.

Όλες θέλουν να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της τεράστιας ουράς που δημιουργείται μέχρι να ανοίξουν οι πόρτες το πρωί της μεγάλης μέρας. Σκοπός τους είναι να προλάβουν να τρέξουν για να αδειάσουν τις κρεμάστρες (σε λιγότερο από 1 λεπτό), αρπάζοντας όσα περισσότερα νυφικά βρουν μπροστά τους. Αρκεί να μπορούν να τα κρατήσουν στα χέρια τους.

Στη συνέχεια αρχίζουν οι δοκιμές και οι ανταλλαγές νυφικών εντός των διαδρόμων, μέχρι κάθε μέλλουσα νύφη να βρει ένα νυφικό που να της αρέσει και να είναι στο νούμερό της. Αν και στην αρχή μπορεί να υπάρξουν καυγάδες και παρεξηγήσεις, συνήθως η συνέχεια είναι συγκινητική. Τελικά, η μια νύφη βοηθά την άλλη και οι συνοδοί τους ανταλλάσσουν γνώμες για το πιο νυφικό τους ταιριάζει περισσότερο.

Αντικείμενο έρευνας

Μάλιστα, το 1996 το event και η συμπεριφορά των καταναλωτών κατά τη διάρκειά του, αποτέλεσαν αντικείμενο έρευνας δύο καθηγητών marketing του Bentley College. Τα αποτελέσματά της παρουσιάστηκαν στο ετήσιο meeting του American Marketing Association.

Λέτε να φθάνει ο καιρός να δούμε και στη χώρα μας φαινόμενα όπως αυτό;  Ποιος ξέρει… τίποτε δεν είναι απίθανο πια. Πάντως κάποια καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ήδη από τον Μάρτιο ξεφορτώνονται το stock τους κάνοντας «σιωπηλές» προσφορές συγκεκριμένης χρονικής διάρκειας. Με τον όρο «σιωπηλές», εννοώ ότι δεν το βροντοφωνάζουν με διαφημίσεις κλπ, αλλά φροντίζουν να το διαδώσουν από στόμα σε στόμα.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.