X

Αφιέρωμα 2010 του MW στα περιοδικά γάμου – Ολόκληρες οι απαντήσεις μας

Όπως είχαμε υποσχεθεί, στην ανάρτηση του δημοσιευμένου ετήσιου αφιερώματος του Marketing Week για τα περιοδικά γάμου, ήρθε ο καιρός για να δημοσιεύσουμε για πρώτη φορά τις πρωτότυπες απαντήσεις που στείλαμε στο περιοδικό.

Ακολουθούν οι πρωτότυπες απαντήσεις της κ. Βιβής Κωτούλα, η οποία εκπροσώπησε το teleiosgamos.gr στο Αφιέρωμα στα περιοδικά γάμου, που έκανε το Marketing Week τον Μάρτιο του 2010

.::Έναρξη::.

MW: Παραδοσιακά ο θεσμός του γάμου θεωρείται πολύ σημαντικός για τους Έλληνες. Δεδομένης της ύφεσης, τι είναι αυτό που επιζητούν πια περισσότερο οι αναγνώστες από το site σας;

Βιβή Κωτούλα : Η οικονομική ύφεση δεν έχει αλλάξει δραματικά τα πράγματα, αν εξαιρέσουμε ότι έχει περιορίσει λίγο τον αριθμό των καλεσμένων. Έχει κάνει, όμως, τον καταναλωτή να φέρεται πλέον υπεύθυνα, όπως θα έπρεπε να κάνει και πριν να εμφανιστεί η κρίση. Με αυτό εννοώ, ότι ο καταναλωτής επιζητά πλέον περισσότερη ενημέρωση, ζητά ξεκάθαρες απαντήσεις και θέλει να ξέρει τι θα αντιμετωπίσει πριν καν έρθει σε επαφή με έναν επαγγελματία, γι’ αυτό και στο Forum του www.teleiosgamos.gr οι συζητήσεις μεταξύ μελλόνυμφων γυναικών παίρνουν φωτιά. Επίσης ο καταναλωτής αναζητά εντονότερα από πριν, ευέλικτες και προσωποποιημένες προτάσεις, αλλά και συμβουλές από το πώς θα διαχειριστεί το budget του, μέχρι τι να προσέξει στις συμφωνίες που θα κλείσει.

Screenshot από το social network brideBook

MW: Με δεδομένο ότι 1 στους 2 Έλληνες «συχνάζει» πια στο Διαδίκτυο, έχει αυξηθεί όσο θα περιμένατε η online διαφημιστική απορρόφηση ή παραμένουν ακόμα αδικαιολόγητα διστακτικοί οι διαφημιζόμενοι;

Βιβή Κωτούλα : Αρκεί να σας πω ότι μέσα σε 1 μήνα επισκέπτονται το www.teleiosgamos.gr πάνω από 150.000 unique visitors (στοιχεία από Google Analytics)* και ότι παρόλο αυτόν τον εξαιρετικά μεγάλο αριθμό, για εξειδικευμένο κοινό, αλλά και όλα τα άλλα πλεονεκτήματα της Online διαφήμισης, οι επαγγελματίες αυτού του κλάδου δεν στηρίζουν το Internet στο βαθμό που του αξίζει. Θεωρούν ότι αφού έχουν τουλάχιστον ένα εταιρικό site, αυτό και μόνο τους αρκεί και το αναγράφουν στις κάρτες και στις έντυπες διαφημίσεις τους. Δεν αντιμετωπίζουν το site τους ως ένα ακόμη σημείο πώλησης – παρουσίας που πρέπει να το διαφημίσουν για να αποκτήσει νέους επισκέπτες από κάθε σημείο της γης. Ίσως επειδή οι ίδιοι δεν είναι εξοικειωμένοι με το Internet, δεν κατανοούν τον τρόπο με τον οποίο αυτό λειτουργεί στην καθημερινότητα των πελατών τους. Βέβαια, για τη μικρή διαφημιστική απορρόφηση,  ένα μέρος ευθύνης έχουν και οι διαφημιστικές εταιρείες. Συχνά, προτιμούν τις χαμηλές τιμές CPM ενός γνωστού portal γενικού περιεχομένου και συνεπώς γενικού κοινού. Έτσι όμως απομακρύνουν τους πελάτες τους από το εξειδικευμένο κοινό που χρειάζονται, αφού αυτό υπάρχει σε ένα κάθετο online μέσο, όπως για παράδειγμα το www.teleiosgamos.gr και ταυτόχρονα στερούν από τις αυτοδύναμες προσπάθειες (μικρές εταιρείες που δεν ανήκουν σε ομίλους) την ευκαιρία να αναπτυχθούν με λιγότερα εμπόδια.

MW: Ποια είναι η κυριότερη πρόκληση που καλείστε να αντιμετωπίσετε στις μέρες μας;

Βιβή Κωτούλα : Μετά από άλλη μία πλήρη ανανέωση του online περιοδικού μας και την ταυτόχρονη μετατροπή του σε social network για μελλόνυμφους (www.teleiosgamos.gr/bridebook), αυτή την εποχή αγαπημένη μας ασχολία είναι το να εμπλουτίσουμε το διαδικτυακό κανάλι tv.teleiosgamos.gr με όμορφα θέματα, που ενημερώνουν τον χρήστη και παράλληλα δίνουν την ευκαιρία στον επαγγελματία να επικοινωνήσει με έναν υπέροχο και μοντέρνο τρόπο με το κοινό, μέσω video content. Μάλιστα, για τις ανάγκες του tv.teleiosgamos.gr έχουμε δημιουργήσει ένα πλατό, ένα green box για την ακρίβεια, στο οποίο γίνονται τα γυρίσματα των εκπομπών του online καναλιού, τα γυρίσματα των παρουσιάσεων επιχειρήσεων, υπηρεσιών και προϊόντων, αλλά και οι συνεντεύξεις επαγγελματιών. Ένα τέτοιο εγχείρημα, όπως καταλαβαίνετε, είναι δύο φορές πρόκληση, αν συνυπολογίσουμε τις συνθήκες που επικρατούν στην οικονομία και στην αγορά, στις οποίες απαντούμε με ένα δυναμικό παρόν και όχι με κατάθεση των όπλων και υποχώρηση!

MW: Πώς επιδιώκετε να προσελκύσετε περισσότερους χρήστες αλλά και να εξασφαλίσετε ότι αυτοί θα επιστρέψουν στο site;

Βιβή Κωτούλα : Από την πρώτη στιγμή που γεννήθηκε η ιδέα του www.teleiosgamos.gr πήραμε μια σημαντική απόφαση, την οποία υποστηρίζουμε με επιμονή και εμμονή μέχρι και σήμερα. Αποφασίσαμε ότι για να πετύχει το www.teleiosgamos.gr πρέπει να έχει πλούσιο περιεχόμενο και επίκεντρό του να είναι ο αναγνώστης. Το www.teleiosgamos.gr αγαπά και προσέχει πρώτα τον αναγνώστη, του δίνει συμβουλές, ανανεώνεται διαρκώς, εμπλουτίζει την ύλη του, δίνει υπηρεσίες και εργαλεία στον αναγνώστη, του παρέχει βήμα να πει την γνώμη του και να επικοινωνήσει μέσα στη μεγαλύτερη online γυναικεία κοινότητα, που είναι το Forum του. Από την αρχή του χρόνου μάλιστα διαθέτει και το πρώτο social network για μελλόνυμφους, που είναι το brideBook.

Οι χρήστες λοιπόν αντιλαμβάνονται ότι αποτελούν προτεραιότητά μας και αυτό το εκτιμούν, αγαπούν το www.teleiosgamos.gr και ανταποδίδουν με το να επιστρέφουν καθημερινά σε αυτό. Το δεξί τους χέρι πλέον ονομάζεται www.teleiosgamos.gr . Τα στοιχεία από τα Google Analytics το επιβεβαιώνουν και μάλιστα όποιο στέλεχος της επικοινωνίας μάς το ζητήσει, του παρέχουμε online πρόσβαση σε αυτά, αρκεί να μας δώσει ένα gmail του για να το δηλώσουμε.

MW: Πώς εκτιμάτε ότι θα είναι το ιδανικό μέσο ενημέρωσης για το γάμο σε 4-5 χρόνια από τώρα και από που θεωρείτε ότι θα αντλεί την πλειονότητα των εσόδων του;

Βιβή Κωτούλα : Αυτή είναι μια ερώτηση – πρόκληση. Λοιπόν, σε 5 χρόνια από σήμερα πιστεύω πως το ιδανικό μέσο ενημέρωσης για τον γάμο, θα είναι σίγουρα online. Το Internet και η εξέλιξη της τεχνολογίας εξασφαλίζουν το ιδανικό πάντρεμα κειμένου, εικόνας, ήχου και κίνησης και μάλιστα όλα αυτά σε ένα εξαιρετικά ευέλικτο περιβάλλον που επιτρέπει τη διαδραστικότητα και την αμεσότητα στην επικοινωνία, αλλά και στις λειτουργίες. Φυσικά, τα έσοδά του θα τα αντλεί από τη διαφήμιση. Υπάρχουν πάρα πολλοί πρωτότυποι τρόποι για να δημιουργείς προγράμματα διαφήμισης σε ένα online μέσο, αρκεί να έχεις διάθεση, φαντασία, αντίληψη για να νιώθεις τι ζητούν οι αναγνώστες σου και όρεξη για να συνεργαστείς με τον διαφημιζόμενο κι εκείνος μαζί σου.

.:: Τέλος::.

* Η επισκεψιμότητα αναφέρεται σε στοιχεία Φεβρουαρίου – Μαρτίου 2010

167.502 ήταν οι Unique Visitors την περίοδο 20 Αυγούστου 2010 – 19 Σεπτεμβρίου 2010 , σύμφωνα με τα στοιχεία του Google Analytics και η πορεία είναι ανοδική από αυτή την εποχή και μετά

Categories: Beyond Weddings
Related Post