X

Αλλάζει ο τρόπος που πωλούνται τα νυφικά

Με αφορμή ένα άρθρο που διάβαζα στην online έκδοση της Los Angeles Times συνειδητοποίησα ότι ο νέος τρόπος διάθεσης και πώλησης νυφικών έχει αρχίσει να εδραιώνεται πιο σύντομα απ’ ότι περίμενα όταν είχα πρωτομάθει γι’ αυτόν. Και δεν εννοώ την πώληση νυφικών μέσω online stores, που είναι πια συνηθισμένη και εξαπλώνεται ταχύτατα, ακόμη και στην χώρα μας. Αναφέρομαι στο γεγονός οτι μια μέλλουσα νύφη μπορεί να βρει και να αγοράσει πλέον το νυφικο της σε σημεία πώλησης μη αναμενόμενα.

Kirstie Kelly Signature exclusively at Costco - photo from kirstiekelly.com

Αν μέχρι τώρα τα παραδοσιακά σημεία πώλησης νυφικων ήταν τα καταστήματα νυφικών, τα ατελιέ, οι οίκοι νυφικών, τα σαλόνια γάμου και όπως αλλιώς ονομάζονται κατά περίπτωση, αυτό πλέον αλλάζει. Αυτά τα μικρά ατελιέ και τα αυτόνομα καταστήματα με νυφικά και είδη γάμου, εξελίχθηκαν ήδη σε κάποιες περιπτώσεις σε υπερκαταστήματα όπως το David’s Bridal, όπου η νύφη και κάθε άλλος που σχετίζεται με ένα γάμο μπορεί να βρει πλήθος νυφικών, αξεσουάρ, παπουτσιών, φορεμάτων. Πρόσφατα σας έγραψα και για τη νέα συνεργασία τους με την Vera Wang και την οικονομική συλλογή νυφικών White που διατίθεται αποκλειστικά στα David’ s Bridal.

Ακόμη και τα υπερκαταστήματα γάμου όμως αποκτούν δυνατότερο ανταγωνισμό, όταν στην αγορά του γάμου και του νυφικού εισέρχονται μεγάλες (discount ή μη) αλυσίδες διαφόρων ειδών, όπως πρόσφατα συνέβη και με τα καταστήματα χονδρικής Costco (Costco Wholesale Corporation).

Στο άρθρο που προανέφερα διάβαζα λοιπόν ότι η Costco “στήνει” για 4 περίπου μέρες ένα κατάστημα λιανικής με νυφικα (μοιάζει με τεράστιο εκθεσιακό περίπτερο), το οποίο το μεταφέρει όπου έχει εγκαταστάσεις και εκεί οι μέλλουσες νύφες μπορούν να δοκιμάσουν και να αγοράσουν το νυφικό τους σε προσιτή τιμή. Μάλιστα, τα 6 νυφικά της σειράς υπογράφονται από τη σχεδιάστρια Kirstie Kelly και πωλούνται κατά 40% φθηνότερα από όσο θα έπρεπε να πωλούνται, σύμφωνα με την designer.

Ο ειδικά διαμορφωμένος χώρος των νυφικών - photo from All the Rage

Οι τιμές για τις οποίες συζητάμε κυμαίνονται μεταξύ 700 και 1.400 δολαρίων. Αξίζει να αναφέρουμε ότι από τα αποτελέσματα έρευνας που έγινε από το TheKnot και το Weddingchannel προέκυψε ότι το 2010 οι νύφες (στις ΗΠΑ) ξόδεψαν κατά μέσο όρο 1.099 δολάρια για την αγορά του νυφικού τους, ενώ ο αντίστοιχος μέσος όρος για το Los Angeles ήταν 1.312 δολάρια. Καταλαβαίνετε λοιπόν πόσο δελεαστική φαίνεται να είναι η πρόταση της Costco , ειδικά όταν την υπογράφει μια γνωστή σχεδιάστρια η οποία συνήθως βρίσκεται εκεί και ειδικά όταν ο χώρος είναι έτσι διαμορφωμένος, ώστε οι νύφες να νιώθουν άνετα και οικεία, εξυπηρετούμενες από το προσωπικό της σχεδιάστριας.

Η Costco όμως δεν είναι η πρώτη εταιρεία του είδους της που εισέρχεται και στην αγορά των νυφικών. Για την ιστορία να αναφέρω ότι ήδη διέθετε προσκλητήρια, κοσμήματα, λουλούδια, γαμήλια ταξίδια, φωτογραφικά γαμήλια άλμπουμ και άλλα προϊόντα και υπηρεσίες σχετικά με τον γάμο.

Και άλλα Malls έχουν ήδη μπει σε αυτή την αγορά προτείνοντας τις δικές τους σειρές νυφικών, όπως το πρόσφατο παράδειγμα της συλλογής BHLDN (Beholden) από την Urban Outfitters Inc, που όπως ανακοίνωσε θα επεκταθεί μέχρι τον Μάιος και στην πώληση decor για γάμους, όπως κηροπήγια, βάσεις για γαμήλιες τούρτες κ.α., ενώ το φθινόπωρο θα ανοίξει και το πρώτο ανεξάρτητο κατάστημα. Ή την White House Black Market με τη συλλογή Vow. Σε πολλές περιπτώσεις έχουν ήδη ανοιχθεί ανεξάρτητα καταστήματα με νυφικά και είδη γάμου, ενώ και άλλα Malls σχεδιάζουν να αναπτύξουν αλυσίδες καταστημάτων λιανικής για τον γάμο.

Φυσικά όλα αυτά συμβαίνουν ακόμη κυρίως στην Αμερική, αλλά πείτε μου τι είναι αυτό που ξεκίνησε στην Αμερική και δεν εξαπλώθηκε σε όλο τον κόσμο, φτάνοντας κάποια στιγμή και σε εμάς;

Εσάς πώς σας ακούγονται όλα αυτά;

Categories: Beyond Weddings
Related Post